سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ
سرخط خبرها

آویژه تسلیم جوانان شد| روز بد مشهدی ها

  • کد خبر: ۶۱۱۳۷
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
آویژه تسلیم جوانان شد| روز بد مشهدی ها
تیم بسکتبال کوچین آمل یا برتری ۹۴ بر ۶۶ مقابل آویژه صنعت پارسای خراسان در سری پلی‌آف یک بر صفر از این تیم پیش افتاد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های کوچین آمل و آویژه صنعت پارسای مشهد امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار و در نهایت به نفع آملی‌ها به پایان رسید.
بازیکنان آغازگر آویژه صنعت: مبین شیخی، ایمان زندی، صالح فروتن، الکساندر پونیاویچ و نیکولا ماراویچ
سرمربی: سرجان ایوانوویچ

بازیکنان آغازگر کوچین: علی شهریاری، متین آقاجانپور، جلال آقامیری، پیتر گریگوریان و پارسا فلاح
سرمربی: رضا نوری

کوارتر اول
پونیاویچ سبد اول را می‌گیرد و فروتن و زندی اختلاف را به ۶ می‌رسانند. سبد اول کوچین را شهریاری می‌گیرد و آقاجانپور اختلاف را به حداقل کاهش می‌دهد. آویژه با پونیاویچ و ماراویچ دورقمی می‌شود. پس از لی آپ مبین شیخی، آقامیری ۳ بعدی را می‌زند، اما ماراویچ و زندی امتیازات آویژه را دوبرابر کوچین می‌کنند. ۱۶ بر ۸. دو پرتاب آزاد یازرلو کوچین را دورقمی می‌کند و پونیاویچ لی‌آپ می‌زند تا فاصله حفظ شود. ۳ امتیازی جلال آقامیری اختلاف را کم می‌کند و در حمله بعد متین ۳ می‌زند تا اختلاف به ۲ برسد. سومین ۳ امتیازی پیاپی کوچین را هم آقامیری می‌زند تا کوچین پیش بیفتد. ماراویچ پشت خط پرتاب آزاد برتری را پس می‌گیرد. هادی لکزایی فرد جای گریگوریان را می‌گیرد. امیرحسین یازرلو توپ ربایی می‌کند و برتری را پس می‌گیرد، اما ماراویچ دوباره همه چیز را به سود آویژه صنعت می‌کند. در ادامه، اما امتیازگیری آقاجانپور و ۳ پرتاب آزاد هادی لکزایی‌فرد که ۲ تای آن گل می‌شود حساب کار را در پایان کوارتر نخست ۲۶ - ۲۲ به سود کوچین می‌کند.

کوارتر دوم
ماراویچ سبد اول را می‌گیرد و پونیاویچ بازی را در ۲۶ برابر می‌کند، اما ریباند حمله آقامیری برتری را دوباره به شاگردان رضا نوری می‌بخشد. آن‌ها یک امتیاز هم از پرتاب آزاد می‌گیرند. فیک تماشایی پیتر، ماراویچ را محو می‌کند و اوپن شات او در سبد کوچین جا خوش می‌کند. آویژه یک تک امتیاز از پرتاب آزاد و دو امتیاز هم با حرکت سجاد ابراهیمی می‌گیرد. شهریاری جبران می‌کند و در ادامه پارسا فلاح از پشت خط پرتاب آزاد کوچین را به ۳۷ می‌رساند. ترن‌اوور عجیب غریب آویژه با پاس پشت کمر تماشایی پیتر به پارسا فلاح سبد بعدی کوچین را در پی دارد. سجاد ابراهیمی در کمند یازرلو گیر می‌کند تا با الیوب پیتر برای پارسا و رسیدن کوچین به ۴۱، سرجان وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت خطا روی صادقی و اعتراض پونیاویچ یک تکنیکال برای بازیکن صرب همراه می‌شود متین توپ را گل می‌کند و صادقی مشهد را به ۳۰ می‌رساند. کوچین اختلاف را به ۱۴ افزایش می‌دهد و نوری هم از وقت استراحتش استفاده می‌کند. در بازگشت پارسا فلاح با پرتاب آزاد خود را ۸ امتیازی می‌کند و دانک یازرلو هم سبد بعد را برای این تیم دارد. بالاخره سیدی با میدرنج خود برای آویژه سبد می‌گیرد تا در نهایت نیمه نخست ۵۰ - ۳۲ به سود کوچین تمام شود.

کوارتر سوم
۳ امتیازی امیرحسین یازرلو نوید نیمه پرتب و تابی را می‌دهد. نفوذ فروتن به منطقه رنگی جوانان با امتیاز همراه است، اما اوپن شات ۳ امتیازی یازرلو اختلاف را از ۲۰ می‌گذراند. خبر بد بعدی برای سرجان مصدومیت ایمان زندی است. فروتن سبد دیگری می‌گیرد. ماراویچ ۴ خطایی می‌شود و‌ مصائب سرجان بیشتر! متین آقاجانپور بازهم زیر سبد حریف موفق است و اندوان امیرحسین یازرلو آب سردی است بر پیکر آویژه! گریگوریان بازهم هنرنمایی می‌کند. ۳ امتیازی افخمی کمی از فاصله می‌کاهد. فلاپ سیدی هم یک تکنیکال برای او یک پرتاب برای متین و یک امتیاز برای کوچین دارد. هادی لکزایی‌فرد پشت خط پرتاب آزاد بی‌اشتباه است. ۳ امتیازی سجاد ابراهیمی، لبخند محوی بر لبان سرجان می‌نشاند، اما این شوت را هم متین جواب می‌دهد. ۳ بعدی را هم لکزایی‌فرد می‌زند. آویژه از پشت خط پرتاب آزاد سبد می‌گیرد تا کوچین در پایان این کوارتر ۷۵ - ۴۶ پیش باشد.

کوارتر چهارم
۳ امتیازی متین را آویژه با یک‌پرتاب آزاد و سبد بعدی افخمی جواب می‌دهد. پس از وقت استراحت سرجان نوبت نصرت یازرلو است که سبد بگیرد. پس از ۳ امتیازی ابراهیمی، محمد مهدی لکزایی اندوان می‌گیرد. در فست برک دانک امیرحسین چیزی نمانده بود به مصدومیت وی بیانجامد! نوری تیم نیمکتش را به زمین می‌فرستد، اما رحیمی تازه‌وارد هم به آویژه ۳ می‌زند. صادقی ۴ امتیاز پیاپی برای مشهد می‌گیرد تا اختلاف به ۴۰ کاهش یابد. صادقی سبد بعدی را هم می‌گیرد. سورنا علیزاده از پشت خط پرتاب آزاد کوچین را به ۹۴ می‌رساند و علیرضا علیزاده و صادقی هم اختلاف را کمتر می‌کند تا این بازی با برتری ۹۴ - ۶۶ کوچین آمل تمام شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->